Jaaroverzicht 2016

Your focus determines your reality – Yoda, Star Wars

2016 was een jaar waarin ik veel leerde. Over mezelf, over ondernemen, over de online wereld. 2016 was waardevol in elk opzicht. Ik ben intens dankbaar voor de kansen die we kregen, voor de mooie dingen die we mochten zien en maken en boven alles, voor de gezondheid van mijn gezin. 2017 wordt hopelijk net zo mooi!

In het eerste kwartaal van 2016 bezocht ik het Land van Ooit, fotografeerde ik mijn vriendin Iris en haar babydochter Maan, vond ik een magische plek in het bos en maakte ik een reisje naar Parijs.

Hieronder een overzicht van alle eerste kwartalen sinds het bestaan van dit blog.

2015 1/4
2014 1/4

2013 1/4
2012 1/4
2011 1/4
2010 1/4
zilverblauw.nl

Tijdens het tweede kwartaal van 2016 bezocht ik mijn vriend Cristian in het prachtige Helsinki, reisden we samen naar Tallinn, fotografeerde ik de kinderen voor de eerste bloesem, vond ik een Duracell-konijn op marktplaats, knuffelden Mus en ik in de buitenlucht en (het hoogtepunt van 2016 volgens de kinderen en ik ben het wel met ze eens) kwam Pjoes bij ons wonen.

Alle tweede kwartalen sinds het bestaan van dit blog:

2015 2/4
2014 2/4

2013 2/4

2012 2/4
2011 2/4
2010 2/4

zilverblauw.nl

Tijdens het derde kwartaal mochten we voor een foto-opdracht naar Duitsland, lanceerden we onze lijn neon-lampen in samenwerking met QAZQA, vierden we vakantie in Denemarken en werkten we samen met Lonneke aan de Kwantumkeet in de Snorfabriek, waar we later onze bloggersmarkt organiseerden.

2015 3/4
2014 3/4

2013 3/4

2012 3/4
2011 3/4
2010 3/4

zilverblauw.nl

De laatste drie maanden van 2016 bewonderden we het schitterende La Muralla Roja van Ricardo Bofill in Spanje, een roze zoutmeer, werd de Snorfabriek geopend en bezocht Ebony van Hello Sandwich ons en fotografeerde ik Mus en mezelf in de herfstbladeren.

2015 4/4
2014 4/4

2013 4/4

2012 4/4
2011 4/4
2010 4/4

Bedankt voor jullie support in 2016, wens jullie allemaal een prachtig 2017. Liefs van Casper & Anki.

7 Responses to Jaaroverzicht 2016

1. gerhilde maakt 31 december 2016 at 14:46 #

Je maakt echt prachige foto’s! Ik ben echt fan van jullie neonlampen (vooral liefde), binnenkort ga ik overstag. 🙂 Pjoes lijkt me zo’n schatje! Ook voor jullie een prachtig 2017 gewenst.

2. Iris Vank 31 december 2016 at 15:07 #

Zo mooi en zo waardevol, dit overzicht! ???

3. Mireille 31 december 2016 at 15:13 #

Prachtig overzicht! Voor jullie natuurlijk ook veel liefde, nieuwe uitdagingen en mooie momenten toegewenst! Liefs Arno&Mireille

4. Anouck Plume 1 januari 2017 at 23:51 #

Wat een mooi overzicht! De beste wensen voor het nieuwe jaar 🙂

5. Gertrud 2 januari 2017 at 22:00 #

Wat een prachtig blog heb je geschreven Anki, een geweldig overzicht, zeker ook door jouw fantastische foto’s!

6. Marlous 3 januari 2017 at 10:28 #

Kijk, dit zijn nou overzichtjes waar een mens blij van wordt. Prachtig, als altijd Anki <3

7. Liesbeth 13 januari 2017 at 09:12 #

Wat een prachtig overzicht, zo te zien was het prachtig jaar, en hebben jullie alleszins niet stilgezeten!