Jaaroverzicht 2014, deel 3

jaaroverzicht 3/4, by zilverblauw.nl

In het derde kwartaal van 2014 hadden we vakantie en zwommen we in een roze zee, kookten we op een kampvuurtje en vierden we Casper’s verjaardag. Ik vond een cool plantenkasje op een rommelmarkt wat ik een make-over gaf en we maakten roze limonade én roze appelmoes. We bezochten Eindhoven’s Strijp S en maakten foto’s op de prachtige hei en van Mus en Wolf met bloemenkransen. We stijlden onze nieuwe borrelplank samen met the Holy Kauw company en wonnen zowel de publieks- als de vakprijs van de Dutch Mom Blog Awards, wat een eer!

Morgen het laatste deel!

In 2014’s third quarter we celebrated summer and swam in a pink sea. We cooked diner on a campfire and celebrated Casper’s birthday. I found a cute planter on a flea market and we made pink lemonade and pink applesauce. We visited Strijp S, took heathland-pictures and made flower crowns. We launched our new cutting board and won the Dutch Mom Blog Awards, amazing! Tomorrow the last quarter!

2013 3/4
2012 3/4
2011 3/4
2010 3/4

,

3 Responses to Jaaroverzicht 2014, deel 3

1. Liza 30 december 2014 at 21:17 #

Het blijft fijn om met jullie mee te kijken.
    Alvast een fijne jaarwisseling!
    X Liza

2. bibi 31 december 2014 at 10:14 #

Zo mooi om al die prachtige foto’s bij elkaar te zien.
    En wat een mooie momenten dit afgelopen jaar. Een fijne jaarwisseling toegewenst! Ik kijk uit naar een nieuw jaar vol inspiratie op je Zilverblauw blog. x

3. tessa 6 januari 2015 at 14:21 #

wat een prachtige plaatjes, krijg zoveel zin in de lente hiervan!